Επιστροφές γίνονται δεκτές για στοκ προϊόντα εντός δεκατεσσάρων(14) ημερολογιακών ημερών με την προϋπόθεση ότι:
- Η ζημία δεν έγινε με υπαιτιότητα του πελάτη.
- Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε.
- Το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.
- Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει το προϊόν και θέλει να το επιστρέψει για οποιονδήποτε δικό του λόγο , χρεώνεται τα μεταφορικά επιστροφής του προϊόντος που ανέρχονται σε 5,00 €. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.
- Μπορείτε να κάνετε αλλαγές/επιστροφές από τα τηλεφωνα 2521036813 και 2521304715 ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματός μας είτε μέσω e-mail όλο το 24ωρο.
- Οι Αλλαγές/Επιστροφές σε προϊόντα που έχουμε παραλάβει από τους πελάτες μας, πραγματοποιούνται καθημερινά από την επιχείρηση μας στις 09.00πμ με 10.00πμ
Τρόπος Αλλαγής/Επιστροφής
- Ετοιμάζετε το δέμα σας και εσωκλείεστε μέσα σε αυτό την απόδειξη του προϊόντος.
- Πηγαίνετε το δέμα στην μεταφορική courier από την οποία το παραλάβατε και χρέωση δικιά μας (παραλήπτη) – μόνο για courier ΕΛΤΑ (Κωδικός πελάτη 268974)
- Σε περίπτωση επιστροφής της παραγγελίας υπάρχει χρέωση 5.00€ τα οποία επιβαρύνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το ποσό που θα επιστραφεί.
- Σε περίπτωση που παραλάβατε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν τα έξοδα επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
- Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή με email για την πορεία της.
- Θα θέλαμε να γνωρίζετε πως μπορείτε να αλλάξετε οποιαδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή του και η διαδικασία αλλαγής συνήθως διαρκεί 5-7 ημέρες.
Χρήσιμες Πληροφορίες
- Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται όπως τα παραλάβατε, με συνημμένες όλες τις ετικέτες και σε κατάσταση πώλησης σε διάστημα έως 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
- Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.
- Σε περίπτωση που ζητήσατε επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα θα εμφανιστούν στο λογαριασμό σας σε διάστημα 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής από το αρμόδιο τμήμα της επιχείρησης μας. Συνιστούμε για δική σας διευκόλυνση, ώστε να μην υπάρχουν επιπλέον κρατήσεις από την τράπεζα, ο λογαριασμός που δίνετε να ανήκει σε τράπεζα Alpha Bank ή Piraeus.
- Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν πάντα τον αποστολέα ή αν ο λόγος επιστροφής οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος της εταιρίας μας.
- Αντικατάσταση ή αλλαγή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο αν υπάρχει διαθεσιμότητα στο ζητούμενο προϊόν. Αν το προϊόν που θέλετε δεν υπάρχει, το τμήμα εξυπηρέτησης του eshop θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προσφέρει επιπλέον επιλογές.
- Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία παρακαλούμε καλέστε μας στο +302521036813 — +302521304715 ή στείλτε μας email στο info@arishoes.gr.
Διαδικασία για τον Πελάτη
Αποστέλλετε τα παρακάτω με mail.
- Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου
- Αριθμό Λογαριασμού IBAN με αριθμούς και όχι Φωτογραφίες
- Ονομασία Τράπεζας
- Αποδεικτικό Πληρωμής με το ποσό κατάθεσης ή παραστατικό που λάβατε για να πιστοποιηθεί η πληρωμή
- Αριθμό Παραγγελίας #……
Όσον αφορά τα έξοδα αποστολής της αλλαγής / αντικατάστασης:
Αντικαταστάσεις γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων(14) ημερολογιακών ημερών με την προϋπόθεση ότι:
- Σε περίπτωση αλλαγής / αντικατάστασης του προϊόντος την πρώτη φορά υπάρχει χρέωση στον πελάτη μόνο του κόστους των μεταφορικών προς την εταιρία μας, η αποστολή ξανά σε εσάς γίνεται με δική μας χρέωση.
- Δεν έχει υποστεί κάποια αλλοίωση ή ζημία στο προϊόν ή δεν έγινε με υπαιτιότητα του πελάτη.
- Αν η αλλαγή / αντικατάσταση είναι από δικό μας σφάλμα δεν έχετε καμιά χρηματική επιβάρυνση.
- Αν προέρχεται από δικό σας λάθος χρεώνεστε την αποστολή και την επιστροφή στα 5,00 €, αφού συνεννοηθείτε μαζί μας τηλεφωνικώς και κάνετε χρέωση παραλήπτη κατά την αποστολή ,τέλος, πληρώνετε το ποσό των 5,00 € κατά την παραλαβή. Να σημειωθεί ότι τα παραπάνω ισχύουν και στην περίπτωση που ο πελάτης δεν επιβαρύνθηκε τα έξοδα αποστολής, λόγω του γεγονότος ότι είχε Δωρεάν έξοδα αποστολής.